söndag 8 november 2009

Söndag morgon

God morgon

I dag är det ju farsdag och alla pappor runt om i vårt avlånga land blir kanske firade,således lillemans pappa också med att han får en lååång och skön sovmorgon roligare än så blir det inte.

Ja vi har bestämt att lägga pengar på annat i stället tillsammans låter faktsikt bättre men att sova ut är ju skönt att få göra så det får bli som en liiiten present.Vid födelsedagar och till jul är de enda gångerna vi köper saker till varandra just för att det är en högtid annars tycker jag att man kan uppmärksamma varandra mellan varven utan att det just måste vara nån speciell anledning eller så.

Vad innehåller våran söndag för spännande saker då? Ja inget alls "gubben" åker och jobbar,jag och lilleman gör väl det vi brukar göra,lagar mat,städar lite och sen ville han gå ut en sväng(brrr),men det är ju så himmla kallt,ruggigt och grått och jag vill bara krypa under täcket där det är varm och skönt. Nu har min lilla myspys badat och tycker att mamma ska komma och leka med honom så då får jag väl göra det då och vi kanske hörs senare i dag.



Så till pappor som är pappor säger jag Grattis på farsdag!

En ny dag i morgon!
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar