måndag 9 november 2009

Barnbarn nr 2

God Morgon!

Eller åtminstone för mig är det en mycket god morgon,kl:00:20 i natt så blev jag mormor till en liten tjej som för länge sen fick namnet Ingrid (fint va=D).



En lyckligare röst än min dotter när hon ringde hem i natt 01:20 får jag nog leta efter det lät som hon svävade på små rosa moln,allt hade gått bra och allt var som det skulle med både mamma och barn,och det var 2 mycket trötta men glada och lyckliga föräldrar på BB i natt.



Talade om för vår lilleman i morse att han hade blivit morbror också nu (både farbror och morbror vid 4-års ålder inom loppet av 3 månader =D)hans svar blev -Nä mamma jag heter Alexander inte morbror,ja se barn av dem får man verkligen höra sanningen.



Nu är min älskade lilleman på dagis och jag ska göra en massa saker sen jag har varit på arbetsintervjuven(som jag hoppas går bra)sen hämmtar jag han vid 3 efter mellanmålet, mammas toppenkille =D,och återkommer under dagen om jag hinner med rapport om det nya tillskottet i släkten.



Välkommen Ingrid till världen// Kram Mormor



En ny dag i morgon
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar