söndag 8 november 2009

Söndag del 2

Ja himmel då var denna dag över lilleman ligger i sin säng efter en full rulle dag med utelek,hemmalek och borta lek med kompis SUCK!! Så jag har gått över stock och sten med honom i skogen,lekt med vatten och lera sen så gick vi till "våra" kompisar Lina&Maja och där fick vi en massa mumsig fika som vanligt TOPPEN.



Lina stod och bakade kakor till höger och vänster i dag igen precist som igår, idag var det drömmar som gällde(mardrömmar när jag bakar dem,de blir så hårda men dock goda) och i går bakade hon Havreflarn och Chockladbollar sen så fick hennes pojke Ludwig baka lite pepparkakor som han dekorerade med glasyr i dag det såg fränt ut =D.



Lilleman och jag går därifrån vid 15-tiden sen så kommer hon ner till mig lite senare då hade jag lyckats glömt min mobil hos henne(klant eller gammal och glömsk kanske? =P)och mobilen hade ringt 9 gånger under denna tid,det visar sig att min dotter hade ringt alla gånger och nu är hon och hennes pojkvän PÅ BB och det börjar att bli dags för mitt andra barnbarn att titta fram det ni wiiiiii...



Så jag får/blir/är både farmor och mormor inom loppet av 3 månader mitt 1:a barnbarn föddes den 10/8 och "detta" födds väl i natt eller i morgon,himmel vad spännande undrar om det går att sova i natt det måste jag,ska på en jobbintervju i morgon och vill väl inte se ut som jag vore ÄNDÅ äldre är jag är (hehehehehe ni skulle bara veta). Så om min jobbintervju återkommer jag om i morgon nu ska jag försöka koppla av i 5 minuter om jag kan efter denna full rulle dag och den är ju inte slut ännu som sagt.....

En ny dag i morgon
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar