måndag 9 november 2009

Barnbarn nr 2

Hej igen på er alla!
Tänkte jag skulle berätta lite mera om nytillskottet i våran släkt som kom i natt,i min förvirring när dottern ringde på natten så glömde jag att fråga hur lång Ingrid var och hur mycket hon vägde. Ingrid var 52cm lång och vägde 3790g och ändå var hennes rätta datum beräknat till den 22/11 så hon var ändå 3 veckor för tidigt född,dottern hade gått exakt hela 37 veckor nu i går när hon åkte in på BB.

Så det är väl nu man ska känna sig dubbelt så gammal ?? Neee...inte jag inte har inte tid med det har en 4-åring hemma så sånt hinner man inte med som sagt att känna sig gammal^^.

Sen skulle jag berätta om arbetsintervjuven jag gjorde i dag och det gick alldeles utmärkt så jag ska ringa henne jag pratade med på torsdag eftermiddag så ska vi bestämma mera exakt om saker och ting,så på torsdag kommer jag nog att berätta om det lite mera ingående =D.

En ny dag i morgon
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar